dilluns, 9 d’abril del 2018

CONFIDENT DE LA LLUNA


EN MÀRIUS PARLA AMB LA LLUNA

Màrius Torras recull uns versos i, com tantes vegades pensa que han d'agradar a la Mercè. Aleshores, després d'haver-se'ls aprés de memòria, els hi recita a la lluna, no una si no moltes vegades. 
Pensaria que l'astre els hi faria arribar a ella, quan la Mercè la contemplés?

La Pregunta Estrella de la setmana ens vol estimular a parlar amb la lluna...



RESPOSTA ESTRELLA


CONFIDENT DE LA LLUNA

Confident en tant que m'has escoltat pacientment en  moltes ocasions. Però sobre tot perquè m'has contemplat, en silenci, secretament; m'has il·luminat generosament en les meves actituds, els meus posats; relaxats de vegades, inquiets en altres, apassionats molt sovint.

T'he esperat durant dies fins que apareixies resplendent, mostrant tota la teva magnífica circumferència, nítida, plena de llum. En aquesta fase et sento influent, transformadora  del meu estat d'ànim; m'acompanyes en la meva insignificança, des de la potència del teu ancestral ascendent damunt dels habitants d'aquest planeta,  que t'han tingut durant segles per deessa i protectora.

No manquis mai a la cita, proporcionem el teu bany de llum, que no essent feridora, transmet pau i serenor, i com  només tu saps, en confidència, també la més frenètica de les passions...


Foto: R.Aromí

Ramon Aromí i Barquets      

ENLLAÇOS DE BLOGS ANTERIORS

ENLLAÇOS DE BLOGS ANTERIORS de Ramon Aromí i Barquets rab1942.blogspot.com classedimarts1416.blogspot.com contesinarracions2016-17.blo...