dijous, 23 de novembre del 2017

FINAL DEL PRÒLEG 26è DE La Plaça del Diamant



A LA MERCÈ RODOREDA LI PREOCUPA EL SEU JARDÍ


"La Plaça del Diamant és lluny de mi. Com si no fos jo qui l'hagués escrita. Molt lluny. En aquest moment, en el punt d'acabar aquest pròleg, em preocupa el meu jardí. Ja hi floreixen els prunus, rosa pàl·lid, i el petit arbre de Júpiter, rosa coral. S'aixeca tramuntana i me'ls castigarà. Vaig a veure què passa amb el vent i les flors".


Flors d'arbre de Júpiter
Foto: Xarxa



RESPOSTA ESTRELLA

Fa molt de temps que ho vaig decidir...

Avui he trobat un antic company de feina. Aleshores m'ha vingut al cap aquella decisió que vaig prendre que havia de canviar la meva vida.

Després de treballar-hi 17 anys, vaig deixar l'empresa en la qual havia ascendit a llocs de confiança; vaig plegar. Aquest gest em va portar després a assolir càrrecs importants en les dues institucions financeres més prestigioses del País.

Però això queda molt lluny! És com si no ho hagués fet jo!

Ara jo tenia pressa i el meu company insistia explicant-me experiències passades. Fins que li he dit: Sergi, ja ens trucarem, però ara faig tard.


Volia arribar a casa, encendre el televisor i veure què faria el meu equip, davant del etern rival.



Messi i Ronaldo
Foto: Xarxa


Ramón Aromí i Barquets
23/11/2017   

ENLLAÇOS DE BLOGS ANTERIORS

ENLLAÇOS DE BLOGS ANTERIORS de Ramon Aromí i Barquets rab1942.blogspot.com classedimarts1416.blogspot.com contesinarracions2016-17.blo...